1. Sisendvõimendi,väljundvõimendi , võimsusvõimendi ,indikaatori alaldi ja kanalite ning sisend-väljund kommutaator. Võimendid on klassikalises,mitteinverteerivas lülituses ja on mõeldud pingete sobitamiseks salvestus-taasesitusvõimendi plaadiga.
2. Salvestus-taasesitusvõimendi. Sisaldab kaks sagedusest sõltuva tagasisidega võimendit salvestuseks ja taasesituseks. Salvestusvõimendi väljundis on lisaks relee, mis salvestusrežiimis ühendab võimendi väljundi salvestuspeaga. Sisend – väljundpinged on suurusjärgus 30 mV
3. Mootori pöörlemiskiiruse stabilisaator ja kõrgsagedusgeneraator. Kui kõrgsagedusgeneraator on klassikalise skeemi järgi, siis mootori juhtlülitus on kirjeldatud allpool .
4. Kõrvaklapivõimendi. Mitteinverteerivas lülituses tavaline opvõimendiga pingevõimendi.
5. Nivooindikaator. Kasutusel on ribaindikaatori lülitused LM3916 baasil. Monteeritud endise nivooindikaatori korpusesse.
Salvestusvõimendi

Salvestusvõimendi võimendab salvestamisel signaali vajaliku tasemeni, teeb sageduskorrektsiooni ning sobitab väljundi salvestuspeaga. Näitena on toodud ühe kanali võimendi. Sisendis on seadetakisti R19,millega saab välja reguleerida salvestusnivoo ning võrdsustada see stereokanalite vahel. Kuna salvestamisel vajab signaal korrektsiooni, siis osaliselt tehakse see tagasisides. Elemendid R21 ja C9 suurendavad võimendi võimendust sagedutel alla 100 Hz ja jadavõnkering L1 ja C11,kiirusel 9 ka C12 tõstavad võimendust kõrgetel sagedustel . Kiirusel 19 – 20 kHz,kiirusel 9 14 kHz . Tõus madalatel sagedustel on vajalik seleks, et taasesituskanali võimendus kahaneb vastavalt standardile alla 100 Hz (ajakonstandi osa 3150 uS – 50Hz murdesagedus). Kõrgeid sagedusi tõstetakse, sest salvestusel liituv eelmagneetimisvool omab teatavat kustutustoimet eriti kõrgetel sagedustel. Võimendi väljundiks on induktiivne koormus – salvestuspea. Tänu induktiivsusele suureneb selle takistus sageduse tõustes,järelikult on sageduskarakteristikul veel langus. Selle kompenseerimiseks on salvestusvõimendi väljundtakistus suhteliselt suur (R23) ja kõrgete sageduste tõstmiseks on kasutatud jadavõnkeringi , kuhu kuuluvad mahtuvus C30 ja salvestuspea induktiivsus (20 mH). Signaali teekonnal paiknev rööpvõnkering L4, C13 on tõkkefilter,mis takistab eelmagneetimisvoolu leviku võimendi väljundisse. Võimendi väljundis on relee K1,mis lülitab salvestuspea võimendi väljundisse vaid salvestusrežiimis. Salvestuspea on vene päritolu 6A24.080
Taasesitusvõimendi

Taasesitusvõimendi võimendab taaesitamisel taasesituspeast saabuva signaali (0,3 mV) tasemeni 30 mVning teeb sageduskorrektsiooni. Taasesituspea on ühendatud operatsioonvõimendiga otse,ilma sidestuskondensaatorita. Selline ühendusviis parandab ülekannet madalatel sagedustel ja vähendab mürataset. Taasesituspeaga on paralleelselt kondensaator C1,mis moodustab paralleelvõnkeringi sagedusel 20 kHz (mahtuvuse tegelik väärtus on leitud katseliselt ja see on 620 pF) Takisti R1 on pea väljundtakistuse sobitamiseks.Taasesituspeaks on universaalpea 6D24.051. Signaali kadu võrreldes „päris“ taasesituspeaga on suhteliselt olematu, sest oma parameetritelt läheneb universaalpea taasesituspeale (suur induktiivsus ,väike tööpilu), Võimendina on kasutusel madala müratasemega helitehnikasse sobiv operatsioonvõimendi OPA275GP. Signaali põhikorrektsioon (3150uS+90 uS) kiirusel 9 on saavutatud tagasiside elementide R3,R4 ja C2 väärtuste valikuga. Kiirusel 19 peab olema ajakonstant 50uS (NAB standard) . Sellega sarnane sageduskarakteristik saavutatakse kõrgetel sagedustel toimiva pingejaguriga R5, R7, C3. Võimendi väljundis on seadetakisti R6,millega võrdsustatakse kanalite väljundpinged.
Mootori juhtlülitus
Kui muudes magnetofoni sõlmedes on kasutatud suhteliselt levinud skeemilahendusi, siis täiesti erinev on mootorijuhtlülitus (skeem on eespool).
Mootori pöörlemissageduse stabiliseerimine on tehtud mikrokontrolleriga. Mootor onlisaks muule mehaanikale sidestatud hammasrattaga,millelt indutseeritakse pöörlemissagedusega võrdelise sagedusedusega signaal tahhoandurisse. See võimendatakse eelvõimendis IC1A ja piiratakse dioodiga D1. Edasi satub signaal mikrokontrollerisse Attiny2313, kus võrreldakse tahhoandurist saabuva signaali perioodi sisemise taimeri loendustulemusega. Vastavalt nende väärtuste erinevusele suurendatakse või vähendatakse mootori juhtimiseks kasutatava PWM signaali harvendustegurit. Antud lülitus suudab hoida lindiveokiiruse konstantne kiirusel 19 alates toitepingest 9 V.Kiirusel 9 on vajalik minimaalne toitepinge 6V.
Mikrokontroller tegeleb ka toitepinge väärtuse kaudse mõõtmisega. Nimelt muutub PWM juhtsignaali harvendustegur toitepinge muutumisel. Seda väärtust kasutatakse valgusdioodide, mis näitavad toite kvaliteeti, juhtimiseks.